Facebook Ads

Καμπάνιες Facebook Remarketing: Η δυναμική του Pixel

Facebook Ads στον Εικονικό Κόσμο

Συχνά ακούμε φράσεις όπως δημιουργία μιας καμπάνιας Remarketing ή την ενσωμάτωση του Facebook Pixel στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης. Αλλά τι είναι το Remarketing και για ποιό λόγο αποτελεί μια αναγκαία στρατηγική δόμησης των διαφημιστικών καμπανιών μιας επιχείρησης;

Διαβάστε παρακάτω 9+1 Facts για να μάθετε πώς λειτουργεί το Remarketing, γιατί είναι τόσο αποτελεσματικό, ποιες είναι οι επιλογές που σας δίνει το Facebook και πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε για την επιχείρησή σας!

Fact #1: Εκ νέου στόχευση, ή retargeting, προς το υπάρχον κοινό της επιχείρησης.

Η μαγεία μιας καμπάνιας Remarketing είναι ότι στοχεύει συνεχώς σε όσους έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας. Αυτό σας επιτρέπει να δημιουργείτε πιο περιγραφικά μηνύματα στις καμπάνιες σας, καθώς το κοινό που στοχεύετε με τις καμπάνιες αυτές γνωρίζει ήδη το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Fact #2: Αναζήτηση & τμηματοποίηση των δυνητικών πελατών και των συμπεριφορών τους.

Με τις καμπάνιες Remarketing, μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε το κοινό σας, για παράδειγμα σε αυτούς που μπήκαν στη σελίδα με την υπηρεσία Χ και σε όσους είδαν το προϊόν Ψ.

Fact #3: Ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας του χρήστη με τις εξατομικευμένες διαφημίσεις, οι οποίες είναι πιο σχετικές και έγκαιρες

Ένας δυνητικός πελάτης, όταν έρχεται σε επαφή με μία καμπάνια Remarketing, σε σχέση με άλλες, αδιάφορες για αυτών διαφημίσεις, στρέφει το ενδιαφέρον του προς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που έχει ήδη δει.

Fact #4: Αύξηση των μετατροπών έως και 70% με στόχο την απόδοση επένδυσης (ROI).

Κατά μέσο όρο, μόνο το 2% των επισκεπτών του ιστότοπού σας πραγματοποιεί μετατροπή. Το Remarketing, όμως, ακολουθεί το υπόλοιπο 98%. Στην πραγματικότητα, οι πελάτες που βλέπουν διαφημίσεις με retargeting είναι 70% πιο πιθανό να φέρουν πωλήσεις στον ιστότοπό σας.

Fact #5: Με περισσότερους από 2,7 δισ. χρήστες, το Facebook αποτελεί την καλύτερη επιλογή για Remarketing καμπάνιες.

Επί του παρόντος, το Facebook είναι τα πιο δημοφιλή κοινωνικά μέσα που υπάρχουν. Έχει περισσότερους χρήστες από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα κοινωνικής ή βίντεο. Υπερβαίνει ακόμη και τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων στον κόσμο!

Fact #6: Όλα ξεκινούν με την αποδοχή της πολιτικής GDPR, ή αλλιώς των Cookies.

Πώς λειτουργεί το επαναληπτικό μάρκετινγκ όταν κάποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας; Η συνεργαζόμενη πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε για Remarketing “ρίχνει” ένα ανώνυμο cookie στο πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη. Αυτό το cookie ενημερώνει την πλατφόρμα διαφημίσεών σας για τις κινήσεις που έκανε ο χρήστης πριν βγει από την ιστοσελίδα σας, καθώς παρακολουθεί την επίσκεψή του στον ιστότοπο χωρίς να αποθηκεύει ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες, όπως όνομα και διεύθυνση.

Fact #7: Ιδιαίτερα ισχυρό για τους σκεπτικούς καταναλωτές, για όσους, δηλαδή, βρίσκονται στα αρχικά στάδια της αγοραστικής απόφασης.

Εάν η εταιρεία σας είναι καινούργια στην αγορά, θα πρέπει να ξεκινήσετε με μια εκστρατεία βασισμένη στην ευαισθητοποίηση, ή αλλιώς το brand awareness, για να ενημερώσετε το κοινό για την επιχείρησή σας. Αυτό θα δημιουργήσει επισκεψιμότητα ιστότοπων για εσάς, με αποτέλεσμα μια καλή βάση για ένα μελλοντικό προσαρμοσμένο κοινό να στοχεύει με μια καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ.

Fact #8: Δημιουργία νέων ευκαιριών με τη στόχευση κοινού που μοιάζει σε χαρακτηριστικά με το υπάρχον πελατολόγιό σας!

Εγκαθιστώντας το Pixel του Facebook στην ιστοσελίδα σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το προσαρμοσμένο κοινό σας ως αφετηρία για νέα είδη κοινού που το Facebook θα δημιουργήσει αυτόματα ώστε να είναι παρόμοιο με το υπάρχων κοινό σας!

Fact #9: Δυνατότητα ταυτόχρονης στόχευσης στους επισκέπτες της ιστοσελίδας, αλλά και τους επισκέπτες των προφίλ στα Social Media!

Με τις καμπάνιες Remarketing στο Facebook, μπορείτε να στοχεύσετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας καθώς και το κοινό σας στο Facebook και στο Instagram. Αυτό σας παρέχει ευρύτερη προσέγγιση από άλλες πλατφόρμες επαναληπτικού μάρκετινγκ, όπως το Google Display Network.

Extra Fact #10: Με το Facebook Pixel μπορείτε να προσεγγίσετε όλους τους πελάτες που σας έχουν επισκεφτεί έως και 180 ημέρες πριν!

Το Facebook Pixel είναι πολύπλευρο. Μπορεί να σας βοηθήσει να:

  • Βελτιώσετε τη συνάφεια, προβάλλοντας διαφημίσεις σε προσαρμοσμένα είδη κοινού που αποτελούνται από επισκέπτες στον ιστότοπό σας.
  • Ενισχύσετε την προσέγγιση διαφημίσεων δημιουργώντας νέα είδη κοινού από ένα προσαρμοσμένο κοινό των επισκεπτών του ιστότοπου.
  • Παρακολουθήσετε τις βασικές μετρήσεις της απόδοσης των διαφημίσεων που έχουν σημασία για την επιχείρησή σας.
  • Αυξήσετε τις μετατροπές σε βασικές σελίδες προορισμού μετά το κλικ.

Θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του digital marketing!