Hotel Marketing

Hotel Marketing: Γαστρονομία & Ξενοδοχειακό Branding στην μετά-Covid εποχή

Hotel Marketing and Branding

Μετά από αυτή τη δύσκολη περίοδο, μπορούμε να βγούμε όλοι πιο δυνατοί και να αναθεωρήσουμε το Branding του τουριστικού μας καταλύματος, να κατανοήσουμε, δηλαδή, λίγο καλύτερα τις δυνάμεις, αλλά και τις αδυναμίες του ξενοδοχείου μας. Έτσι, θα μπορέσουμε να προβάλλουμε με μεγαλύτερη ευκολία τα πλεονεκτήματα που αποκομίζει κανείς όταν μας επισκέπτεται!

Πάρτε ιδέες με αυτά τα 4+1 tips για την ανανέωση της εταιρικής σας ταυτότητας ώστε να πετύχετε άμεσα και γρήγορα τις κρατήσεις που ονειρεύεστε και να διατηρήσετε πιστούς τους επισκέπτες σας!

Tip 1: Αξιοποιήστε την Μεσογειακή Κουζίνα!

Από το πιο μεγάλο ξενοδοχείο με gourmet πιάτα έως και το πιο απλό ενοικιαζόμενο δωμάτιο, ετοιμαστείτε να κάνετε τη διαφορά! Η γεύση αποτελεί πάντοτε την γρήγορη οδό προς την καρδία του πελάτη! Για αυτό και εσείς που γνωρίζετε τις ιδιαίτερες γεύσεις του τόπου σας, μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να αναδείξετε τη φιλοξενία σας και να προσφέρετε υπεραξία στις υπηρεσίες σας!

Tip 2: Δημιουργήστε ένα πλούσιο & προσωποποιημένο πρωινό!

Δοκιμάστε να προσφέρετε δωρεάν, προσωποποιημένο πρωινό με κάθε κράτησή σας και θα μας θυμηθείτε! Φροντίστε να αναγράφεται σε εμφανές μέρος στην ιστοσελίδα σας όταν ο επισκέπτης ετοιμάζεται να κάνει κράτηση για να του κινήσει ακόμη πιο έντονα το ενδιαφέρον! Μπορείτε, επίσης, να προωθήσετε ένα καλοφτιαγμένο πρωινό και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ξενοδοχείου σας, ιδιαίτερα στο Instagram στο οποίο οι αισθητικά όμορφες φωτογραφίες προβάλλονται άμεσα στο Discover Page!

Tip 3: Αναπτύξτε συνεργασίες με οινοποιεία & ζυθοποιίες!

Δεν είναι τυχαίο πως ο οινοτουρισμός στην Μεσόγειο κάνει θραύση. Ωστόσο στην Ελλάδα, βρίσκεται ακόμη σε ανάπτυξη! Υπάρχουν ακόμα περιθώρια για να αναπτύξετε τις συνεργασίες σας με τα οινοποιεία και τις ζυθοποιίες του τόπου σας για να προσφέρετε την ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν τα πλούσια σε αρώματα κρασιά και τις εύγευστες μπύρες. Μπορείτε να προσθέσετε τις ξεναγήσεις στους τοπικούς παραγωγούς και στην ιστοσελίδα σας για να διευκολύνετε το κοινό σας να τα αναγνωρίσει ως υπηρεσία και να δείξει ενδιαφέρον μέσα από online κράτηση!

Tip 4: Προσθέστε στον κατάλογο wine & beer pairing!

Για να αναπτύξετε τις γευστικές εμπειρίες των πελατών σας, πρέπει να τους μυήσετε στον μαγευτικό κόσμο του κρασιού και της μπύρας! Αφού έχετε εδραιώσει τις νέες συνεργασίες σας με τους τοπικούς παραγωγούς, μπορείτε να προωθήσετε το κρασί και την μπύρα στον κατάλογο του εστιατορίου σας με beer και wine pairing. Έτσι, δίνετε την ευκαιρία στους ίδιους τους επισκέπτες να πειραματιστούν με τις επιλογές τους και να γνωρίσουν ποιές γεύσεις τους αρέσουν περισσότερο!

Extra Tip: Μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε ξεχωριστή καρτέλα στην ιστοσελίδα σας με τους καταλόγους του φαγητού και των ποτών για να είναι εύκολα προσβάσιμοι στους πελάτες σας!

Θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στο ξενοδοχείο σας και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του digital marketing!