Μία πρωτόγνωρη αναστάτωση βιώνει ο ξενοδοχειακός κλάδος λόγω της αναταραχής που προκλήθηκε από την παγκόσμια υγειονομική κρίση του COVID-19. Με τα ξενοδοχεία να κλείνουν το ένα μετά το άλλο ή να λειτουργούν με σημαντικά περιορισμένη δυναμικότητα και με τους πελάτες σε καραντίνα, τα τουριστικά καταλύματα οφείλουν να λάβουν εντατικά μέτρα και να αξιοποιήσουν το Hotel Marketing, όχι μόνο για να επιβιώσουν, αλλά και για να προετοιμαστούν για την καλύτερη δυνατή επανεκκίνηση των εργασιών τους.
Παρακάτω θα βρείτε 3+1 λάθη Hotel Marketing που γίνονται με την μεγαλύτερη συχνότητα από τους ξενοδόχους στην εποχή του κορονοϊού. Συνεχίστε την ανάγνωση για να μάθετε πως μπορείτε να επαναπροσδιορίσετε το τουριστικό σας κατάλυμα και να προσφέρετε αξέχαστες εμπειρίες στους επισκέπτες σας αποφεύγοντας αυτά τα 4 λάθη και κατασκευάζοντας σωστά τη στρατηγική Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας!
Λάθος 1: Δεν αξιοποιείται σωστά η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου!
Μία εντυπωσιακή ιστοσελίδα με άμεσο, online σύστημα κρατήσεων μπορεί να διπλασιάσει τις πωλήσεις και το brand awareness ενός ξενοδοχείου! Μπορείτε να “γλιτώσετε” τις έμμεσες προμήθειες των OTA’s και να εξυπηρετήσετε με άνεση και αξιοπιστία το κοινό σας! Ο ιστότοπος του ξενοδοχείου θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε οι χρήστες να βρίσκουν όλα όσα προσφέρετε, να πλοηγούνται εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα. Πρέπει επίσης να είναι φιλικό προς κινητά με απλό και διαδραστικό design!
Λάθος 2: Δεν δημιουργείτε νέες ευκαιρίες για το δυνητικό κοινό!
Ένα ξενοδοχειακό brand στην εποχή του Covid-19 πρέπει να κάνει τα πάντα για να κερδίσει τον πελάτη! Με ευελιξία στις πολιτικές ακυρώσεων σε εμφανές σημείο μέσα στην ιστοσελίδα σου μπορείς να δώσεις άμεσες λύσεις ακόμα και για τους πιο σκεπτικούς ταξιδιώτες!
Μετά την πανδημία, οι περισσότεροι επισκέπτες ερευνούν τα πρωτόκολλα ασφάλειας και τα πρότυπα υγιεινής των ξενοδοχείων μέσω των ιστοσελίδων τους και των σελίδων κοινωνικών μέσων. Φροντίστε να ενημερώσετε τους καλεσμένους σας εκτενώς για τα μέτρα πρόληψης που έχετε λάβει σε ειδική σελίδα εντός του site, αλλά και να δείξετε την προθυμία σας να τους υποδεχθείτε, προσφέροντάς τους cross-selling vouchers, κουπόνια, δηλαδή, για συνδυαστικές αγορές, πχ με κράτηση από το online σύστημα της ιστοσελίδας σας, δώρο εκπτωτικά κουπόνια για ενοικίαση αυτοκινήτου από συνεργαζόμενη επιχείρηση.

Λάθος 3: Δεν έχεις εταιρικό προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα!
Οι υπηρεσίες που παρέχει ένα ξενοδοχείο αποτελούνται από μοναδικές εμπειρίες ζωής! Για αυτό, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να τις προωθήσετε στο κοινό σας με τον κατάλληλο τρόπο! Αναδείξτε το brand σας με συχνή παρουσία στα Social Media και μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε όλα τα δωρεάν εργαλεία που σας δίνει ένα εταιρικό προφίλ! Ιδιαίτερα σημαντικό είναι να γνωρίζετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχετε σε σχέση με έναν ανταγωνιστή, να ξέρετε δηλαδή τι κάνει το ξενοδοχείο σας ελκυστικό για τους επισκέπτες. Οι μοναδικοί αυτοί παράγοντες που έχει το ξενοδοχείο σας πρέπει να επισημαίνονται στα caption σας για να αναγνωρίζει το δυνητικό κοινό σας με ευκολία τα χαρακτηριστικά που το ενδιαφέρουν!
Για παράδειγμα, εάν το κατάλυμά σας είναι φιλικό προς τα κατοικίδια, μπορείτε να δημοσιεύσετε φωτογραφίες των επισκεπτών που χαλαρώνουν στο ξενοδοχείο σας, περνώντας χρόνο με τα κατοικίδια ζώα τους, προσθέτοντας πάντα τα απαραίτητα hashtags και alt text στο post ώστε να σας “πιάσει” ο αλγόριθμος!
Λάθος 4: Δεν στοχεύετε το κατάλληλο κοινό στις διαφημίσεις σας!
Κάθε ξενοδοχειακή μονάδα οφείλει να αναγνωρίσει το κοινό-στόχο της και να το στοχεύσει με εντυπωσιακές διαφημιστικές καμπάνιες στα Social Media. Για αυτό, προσέξτε! Μία λάθος στόχευση μπορεί να καταστρέψει τις προωθητικές ενέργειες του ξενοδοχείου σας και να φέρει μηδενικά αποτελέσματα. Βεβαιωθείτε, λοιπόν, ότι τα χαρακτηριστικά του κοινού σας με ακρίβεια και το στοχεύετε με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά στις διαφημίσεις σας!
Θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στο ξενοδοχείο σας και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του digital marketing!