Branding

Διάλεξε τα κατάλληλα χρώματα για το δικό σου Brand σε 3 απλά βήματα!

Διάλεξε τα κατάλληλα χρώματα για το δικό σου Brand σε 3 απλά βήματα!

Στα προηγούμενα άρθρα του blog μας είδαμε πόσο σημαντικό είναι το branding για μία επιχείρηση, είτε αυτή είναι ένα μεγάλο ξενοδοχείο είτε και ένα μικρό παντοπωλείο! Η καρδιά, όμως, της εταιρικής σας ταυτότητας αφορά τα συναισθήματα που νιώθουν οι πελάτες σας, υφιστάμενοι, αλλά και δυνητικοί, όταν αντικρίζουν το λογότυπο με τα εταιρικά σας χρώματα! Το χρώμα μιλάει για την ιστορία της μάρκας. Όντας πρωταρχική έκφραση της ταυτότητας ενός brand, τα χρώματα επηρεάζουν τους καταναλωτές που έρχονται σε επαφή με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του.

Όσο το χρώμα προσελκύει τους καταναλωτές, τα συναισθήματα που μπορεί να προκληθούν αποτελούν συναισθήματα ζεστασιάς, ασφάλειας, ενθουσιασμού, περιέργειας ή οικειότητας. Τα συναισθήματα είναι αυτά που οδηγούν τους καταναλωτές στις αποφάσεις και το brand στην κερδοφορία.  Για αυτό και εμείς σας ετοιμάσαμε έναν γρήγορο οδηγό με 3 απλά βήματα ώστε να διαλέξετε με προσοχή και συνέπεια τη χρωματική σας παλέτα!

Βήμα #1: Κατανοήστε τι υποδηλώνει το κάθε χρώμα!

  • Το κόκκινο σχετίζεται με τον κίνδυνο, τον ενθουσιασμό και την ενέργεια. Είναι επίσης γνωστό ότι είναι το χρώμα της αγάπης και του πάθους.
  • Το ροζ δηλώνει συναίσθημα και ρομαντισμό. Διαφορετικές αποχρώσεις, όπως το ζεστό ροζ, μπορεί να είναι νεανικές και τολμηρές.
  • Το πορτοκαλί δίνει φρεσκάδα ​​και ζωντάνια. Είναι επίσης δημιουργικό, περιπετειώδες και σχετίζεται με το να είναι το brand οικονομικά αποδοτικό.
  • Το κίτρινο είναι αισιόδοξο. Είναι ένα χρώμα που σχετίζεται με το να είσαι παιχνιδιάρης και χαρούμενος.
  • Το πράσινο δηλώνει κάτι φυσικό, χρησιμοποιείται συχνά για να δείξει τη βιωσιμότητα, αλλά μπορεί επίσης να ευθυγραμμιστεί με το κύρος και τον πλούτο.
  • Το μπλε είναι αξιόπιστο και γαλήνιο. Χαμηλώνει τους τόνους, αλλά μπορεί να σχετίζεται και με την κατάθλιψη ή φαρμακευτική αγωγή.
  • Το μωβ είναι βασιλικό και μεγαλοπρεπές. Μπορεί να είναι πνευματικό και μυστηριώδες.
  • Το καφέ δείχνει προσγειωμένο και ειλικρινές, συχνά χρησιμοποιείται για βιολογικά, υγιεινά προϊόντα.
  • Το λευκό είναι καθαρό. Μεταφέρει απλότητα και αθωότητα, συχνά μινιμαλιστική αίσθηση.
  • Το μαύρο είναι εκλεπτυσμένο και κομψό. Μπορεί να είναι επίσημο και πολυτελές, αλλά και θλιβερό.
  • Η πολυχρωμία συμβολίζει την ένωση ή την ανεκτικότητα σε κάθε τι καινούργιο και την διαφορετικότητα.

Βήμα #2: Προσδιορίστε τις αξίες του brand σας!

Αρχικά, προσδιορίστε τι σημαίνει η επωνυμία σας, καθώς θα πρέπει να έχετε μια ξεκάθαρη ιδέα για το ποιοι είναι οι στόχοι του brand σας και πώς θέλετε να νιώσει το κοινό-στόχο σας. Έπειτα απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Στόχοι του Brand: Θέλετε οι πελάτες σας να είναι ευχαριστημένοι, να γίνουν πλούσιοι ή να είναι πιο ενημερωμένοι πάνω στο θέμα με το οποίο ασχολείστε;
  • Κοινό-Στόχος: Θέλετε το κοινό σας να νιώθει συναισθήματα χαράς, σιγουριάς ή εμπιστοσύνης;
  • Χαρακτηριστικά Ταυτότητας: Είναι η μάρκα σας διασκεδαστική, σοβαρή ή χαρίζει έμπνευση στο κοινό;

Βήμα #3: Δοκιμάστε διαφορετικούς συνδυασμούς!

Ο τρόπος με τον οποίο θέλετε να γίνει η μάρκα σας αντιληπτή από τους πελάτες μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε περαιτέρω το συνδυασμό χρωμάτων σας. Έτσι, ενώ το προϊόν σας μπορεί να είναι βιολογικό – ένα χρώμα που συνήθως σχετίζεται με το καφέ – η ουσία της μάρκας σας μπορεί να είναι ο εορτασμός της καλοσύνης και της ευεξίας, οπότε μπορείτε να επιλέξετε να πάτε με το αισιόδοξο κίτρινο. Ακόμα καλύτερα, θα μπορούσατε να συνδυάσετε τόσο το καφέ όσο και το κίτρινο!

Θέλετε να βελτιώσετε την εικόνα του brand σας και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε είδους επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του digital marketing!

Leave a Reply

Your email address will not be published.