Digital Tools

Google Analytics 4 (GA4): Οι αλλαγές που ήρθαν για να μείνουν!

Google-Analytics-4 Αλλαγές και Νέες Τάσεις - Istopixida.gr

Τον Οκτώβριο του 2020 η Google ανακοίνωσε μια νέα έκδοση του Google Analytics που έλαβε το όνομα Google Analytics 4 ως online λογισμικό ανάλυσης επισκεψιμότητας και συλλογής δεδομένων. Αποτελεί ίσως την πιο σταθερή & ανθεκτική πλατφόρμα μέτρησης καναλιών διανομής που έχει σχεδιαστεί για να κάνει τη ζωή των επιχειρηματιών πιο εύκολη.

Καθώς η Google συνεχίζει να κάνει αλλαγές και ενημερώσεις, κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο ψηφιακό περιβάλλον οφείλει να παραμένει ενημερωμένη με τις καινούργιες εξελίξεις. Για αυτό και εμείς σας ετοιμάσαμε 2+1 νέες προσθήκες στο Google Analytics που δεν θέλετε να χάσετε!

Αναφορές για τον Κύκλο Ζωής του Πελάτη

Μία από τις κύριες διαφορές μεταξύ του αρχικού Google Analytics και το Analytics 4 είναι ο τρόπος οργάνωσης των αναφορών. Το νεό Analytics σας προσφέρει μετρήσεις με επίκεντρο τον πελάτη και όχι μετρήσεις διαιρεμένες με την πλατφόρμα ή τη συσκευή.

Επικεντρώνεται κυρίως σε δεδομένα μεταξύ καναλιών, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να παρακολουθεί τις κινήσεις ενός χρήστη στο διαδίκτυο και σε εφαρμογές. Το παλιό Analytics, που ονομάζεται επίσης και Universal Analytics, υποστήριζε μόνο παρακολούθηση στον ιστό.

Προβλέψεις και Στατιστικά που παρέχονται από την ΑΙ της Google

Όταν εφαρμόζονται προηγμένα μοντέλα μηχανικής εκμάθησης, συλλέγονται αυτόματα νέα δεδομένα ώστε να μάθετε εύκολα και γρήγορα τα trends του περιεχομένου σας! Για παράδειγμα, τα εργαλεία μπορούν να σας ειδοποιήσουν για μια αυξανόμενη ζήτηση σε ένα προϊόν που πουλάτε. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν την τεχνολογία για να καθορίσετε πιθανά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένων των ποσοστών μετατόπισης από ένα προϊόν ή μία κατηγορία σε μία άλλη, αλλά και τα πιθανά έσοδα που μπορείτε να κερδίσετε από μια συγκεκριμένη ομάδα πελατών στην οποία στοχεύετε με μία καμπάνια Google Ads.

Νέες μέθοδοι για τον έλεγχο των δεδομένων

Σήμερα, οι χρήστες απαιτούν μεγαλύτερη διαφάνεια και έλεγχο των δεδομένων που συλλέγονται και χρησιμοποιούνται για την εξατομίκευση διαφημίσεων. Με το Analytics 4, έχετε τα κατάλληλα εργαλεία για να συμμορφωθείτε με τους κανονισμούς δεδομένων, όπως το CCPA και το GDPR. Σας επιτρέπει επίσης να διαχειρίζεστε καλύτερα τον τρόπο που διατηρείτε, συλλέγετε και χρησιμοποιείτε τα δεδομένα στο Analytics.

Θέλετε να βελτιώσετε την εικόνα του brand σας και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε είδους επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του digital marketing!