SEO

WooCommerce & SEO: Το δίδυμο της επιτυχίας

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ότι βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας. Το SEO (Search Engine Optimization) είναι ένα κρίσιμο μέρος του σχεδιασμού και της απόδοσης ενός eshop και σχετίζεται άμεσα με την κίνηση στο διαδίκτυο και κατά συνέπεια τις πωλήσεις. Για αυτό και εμείς επιλέγουμε την πλατφόρμα WooCommerce για τους πελάτες μας!

Δεν είναι τυχαίο πως το WooCommerce κατέχει το 40,9% των ενεργών eshop! Με την άπειρη επεκτασιμότητα και τις γρήγορες ταχύτητες που προσδίδει σε μία eCommerce ιστοσελίδα, θεωρείται η ιδανική λύση για όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, μικρά και μεγάλα. Πως, όμως, μπορείτε να βοηθήσετε τη μηχανή αναζήτησης ώστε να εμφανίζει το δικό σας eshop στην κορυφή της λίστας;

Βελτιστοποιήστε τις Εικόνες

Φυσικά, χρειάζεστε εικόνες υψηλής ποιότητας των προϊόντων σας. Ωστόσο, το να έχετε εικόνες υψηλής ποιότητας δεν είναι αρκετό. Εάν δεν βελτιστοποιήσετε σωστά τις εικόνες σας, θα μπορούσαν πραγματικά να σας κάνουν κακό. Οι μεγάλες εικόνες, ακόμη και αν είναι υψηλής ποιότητας, μπορούν να επηρεάσουν δραματικά τις ταχύτητες φόρτωσης του ιστότοπού σας. Όσο πιο αργά φορτώνει ο ιστότοπός σας, τόσο το χειρότερο για τις μηχανές αναζήτησης.

Η βελτιστοποίηση των εικόνων σας απαιτεί μια διαδικασία δύο βημάτων:

  • Μειώστε το μέγεθος του συνολικού αρχείου εικόνας χωρίς να υποβαθμίσετε την ποιότητα. Χρησιμοποιώντας ένα plugin όπως το WP Smush θα αποκτήσετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
  • Βελτιστοποιήστε τις εικόνες σας με λέξεις-κλειδιά. Αυτό περιλαμβάνει την αλλαγή του ονόματος αρχείου εικόνας, του τίτλου και του εναλλακτικού τίτλου (alt), ώστε να αντικατοπτρίζει τη στοχευμένη λέξη-κλειδί σας.
  1. Βελτιώστε τη δομή της διεύθυνσης URL

Οι μεγάλες διευθύνσεις URL που είναι γεμάτες με περίεργους χαρακτήρες μπορούν πραγματικά να κατηγοριοποιηθούν από τις μηχανές της Google ως Spam. Ένα μέρος αυτού έχει να κάνει με την προσαρμογή των permalinks σας. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν, η κατηγορία, οι σελίδες και οι αναρτήσεις πρέπει επίσης βελτιστοποιηθούν με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Για αυτό, βεβαιωθείτε ότι η δομή της διεύθυνσης URL σας είναι λογική και όσο το δυνατόν πιο απλή.

Αποφύγετε το Διπλότυπο Περιεχόμενο

Η παρουσία διπλού περιεχομένου στον ιστότοπό σας μπορεί να σας οδηγήσει σε εφιάλτη. Ωστόσο, πολλά μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα WooCommerce καταλήγουν να κάνουν αυτό το λάθος ξανά και ξανά.

Μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε δημιουργικές και δελεαστικές περιγραφές προϊόντων στο κατάστημά σας, ειδικά όταν έχετε εκατοντάδες παρόμοια προϊόντα, είναι όμως απαραίτητο. Η περιγραφή του προϊόντος σας βοηθά επίσης να πείσετε τους επισκέπτες σας να αγοράσουν τα προϊόντα σας. Αφιερώστε χρόνο κάνοντας όλες τις περιγραφές προϊόντων σας μοναδικές.

Χρησιμοποιήστε Plugin για SEO

Εάν προσπαθείτε πραγματικά να βελτιώσετε το SEO σας, τότε ένα plugin μπορεί να βοηθήσει πολύ. Το WordPress και το WooCommerce είναι αρκετά φιλικά προς το SEO από μόνα τους, αλλά, αν θέλετε να είστε ανταγωνιστικοί, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε plugins, όπως το Yoast WooCommerce SEO για να βελτιώσετε την κατάταξή σας. Η επεκτασιμότητα του συγκεκριμένου plugin είναι πραγματικά απεριόριστη, ενώ μερικές από τις δυνατότητες που έχετε με αυτό το πρόσθετο αφορούν:

  • Την δημιουργία ειδικών εικόνων για Pinterest
  • Την προσθήκη breadcrumbs για να αντικατοπτρίσετε τη δομή του ιστότοπού σας
  • Τη βελτίωση του χάρτη ιστότοπου σας για την ευκολότερη ανίχνευση της μηχανής αναζήτησης
  • Τις πρόσθετες λέξεις-κλειδιά ανά σελίδα

Επιλέξτε ένα ποιοτικό Hosting

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το WooCommerce θα δουλέψει καλά με οποιονδήποτε Hosting. Για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με πολλά προϊόντα ή μεγάλη κίνηση, ένας ποιοτικό server είναι must!

Επιλέγοντας ένα hosting ειδικά διαμορφωμένο για χρήση WooCommerce θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την ταχύτητα και την απόδοσή σας, κάτι που θα έχει θετικό αντίκτυπο στους επισκέπτες σας και στις μηχανές αναζήτησης.

Βεβαιωθείτε για το Mobile-Responsive Design

Η κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης επηρεάζεται άμεσα από τις θετικές εμπειρίες πλοήγησης ενός χρήστη του eshop σας! Η ιστοσελίδα σας πρέπει να περάσει τη δοκιμή της Google για τα κινητά, αλλά αυτό δεν αρκεί για να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών σε κινητά και tablets.

Δώστε προτεραιότητα στους χρήστες κινητών συσκευών καθώς σχεδιάζετε το eshop σας και αξιοποιείστε πρόσθετα που θα σας βοηθήσουν στη βελτίωση της απόδοσης των σελίδων σας για κινητά, όπως το WP AMP και AMP για WordPress.

Οργανώστε τη Δομή

Βοηθήστε τις μηχανές αναζήτησης και το κοινό να βρίσκει εύκολα τις σελίδες σας! Η δομή της ιστοσελίδας σας περιλαμβάνει την οργάνωση και τη διαμόρφωση του περιεχομένου, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμο.

Μερικά βασικά σημεία που πρέπει να θυμάστε:

  • Κάθε σελίδα πρέπει να είναι προσβάσιμη με 3-4 κλικ από την αρχική.
  • Βάλτε εσωτερικά link στο περιεχόμενό σας και στις σελίδες προϊόντων.
  • Εάν έχετε πολλά προϊόντα, τότε είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε φίλτρα.
  • Εξετάστε την απλοποίηση της δομής του μενού σας. Μεγάλα μενού με πάρα πολλές επιλογές drop-down μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση.
  • Τέλος, αποφύγετε τυχόν συνδέσμους που δεν λειτουργούν. Μπορείτε να εγκαταστήσετε ένα plugin όπως το Broken Link Checker, το οποίο θα βρει τους σπασμένους σας συνδέσμους

Θέλετε να βελτιώσετε την κατάταξη του eshop σας στις μηχανές αναζήτησεις και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του digital marketing!