Social Media

Social Media 2021: 4 τάσεις που πρέπει να ακολουθήσεις

Το 2020 ήταν μία ανατρεπτική χρονιά, ιδιαίτερα για τους content creators και για τις επιχειρήσεις που διαφημίζονται στα social media.

Η πανδημία COVID-19 έχει επηρεάσει τον τρόπο που κάνουμε σχεδόν τα πάντα: από τη δουλειά και τα ψώνια, μέχρι τη χαλάρωση στο σπίτι. Για αυτό, η ικανότητα των κοινωνικών μέσων να μας κρατήσει συνδεδεμένους έχει γίνει ακόμη πιο σημαντική!

Καθώς προχωράμε, όμως, το 2021 τα brands, προσπαθώντας να παραμείνουν στην κορυφή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ακολουθούν τις μεγαλύτερες τάσεις για να συνδεθούν με το ευρύτερο κοινό. Το 2020 μας έφερε το TikTok. Τι φέρνει το 2021;

Τα 4 C’s του Covid-19 περιεχομένου

Τα τέσσερα C του COVID-19 περιεχομένου αφορούν το community, ή αλλιώς το αίσθημα του ανήκειν, contactless, ή η ανάγκη για ανέπαφες δραστηριότητες, cleanliness, η υγιεινή ως σειρά μεθοδικών βημάτων για τη διατήρηση της καλής υγειονομικής κατάστασης, & compassion ως το συναίσθημα της συμπόνιας προς τις ατυχίες των συνανθρώπων μας.

Οι καταναλωτές θέλουν να αισθάνονται ότι τα brands έχουν κατά νου την ασφάλειά τους και ότι μπορούν να έρθουν σε επαφή με μία επιχείρηση χωρίς να διακινδυνεύσουν την προσωπική τους υγεία. Για να δημιουργήσετε μία αύρα εμπιστοσύνης και υπευθυνότητας, διαμορφώστε τα slogans, καθώς και όλες τις πολιτικές που χρησιμοποιείτε ανάλογα με τους κανονισμούς υγιεινής και βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις που έχετε δημιουργήσει ευθυγραμμίζονται με τις αξίες των καταναλωτών σε αυτήν τη δύσκολη στιγμή.

Social Shopping

Στην εποχή του κορονοϊού το e-commerce και τα social media έγιναν “ένα”. Ήδη από τα τελευταία πέντε χρόνια, οι καταναλωτές χρησιμοποιούσαν τις πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων για να κάνουν έρευνα αγοράς και να εκφράσουν την άποψή τους για ένα προϊόν που έχουν δοκιμάσει.

Πλέον, με τις νέες δυνατότητες των Facebook και Instagram Shops, οι επιχειρήσεις έχουν όλη τη δύναμη στα χέρια τους ώστε να μετατρέψουν άμεσα ένα δυνητικό σε έναν πιστό πελάτη, μεγιστοποιώντας τις πωλήσεις τους! Η συγκεκριμένη τάση θα μειώσει το ρίσκο εγκατάλειψης προϊόντων στο καλάθι αγορών αξιοποιώντας το οπτικό εμπόριο (visual commerce), καθώς οι καταναλωτές θέλουν να αγοράσουν προϊόντα που βλέπουν κατευθείαν από το newsfeed τους.

Μάρκετινγκ Νοσταλγίας

Ενώ οι καταναλωτές βρίσκονται σε απομόνωση λόγω των πολλαπλών κανονισμών για την εξάλειψη του COVID-19, το Μάρκετινγκ Νοσταλγίας αναμένεται να είναι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις της εποχής.

Από τη στιγμή που ξεκίνησαν οι ταξιδιωτικοί και γενικότερα κοινωνικοί περιορισμοί, οι αναφορές σε λέξεις-κλειδιά που έχουν σχέση με νοσταλγικά throw-backs σε παλαιότερες “προ-κορονοϊού” στιγμές γνώρισαν αύξηση κατά 85%! Αξιοποιήστε την τεχνική αυτή για να προκαλέσετε στο κοινό θετικά συναισθήματα χρησιμοποιώντας τη σύνδεση του brand με στιγμές έως και πριν από την έναρξη της πανδημίας.

Προσωπικό και Συνομιλητικό Μάρκετινγκ

Οι καταναλωτές εκτιμούν μάρκες που είναι αυθεντικές, διαφανείς και ευαισθητοποιημένες! Η απομυθοποίηση των brands βοηθά το κοινό να κατανοήσει τις αξίες και τους στόχους μιας επιχείρησης, ιδιαίτερα με τη σύνδεση της εικόνας του brand με ένα πρόσωπο! Αξιοποιήστε τεχνικές συνομηλιτικού μάρκετινγκ μέσω chatbots, άμεσων μηνυμάτων, σχολίων στα κοινωνικά μέσα ή live videos και ελάτε σε άμεση επαφή με το καταναλωτικό κοινό!

Η ζωντανή μετάδοση περιεχομένου μπορεί να βοηθήσει το brand να δημιουργήσει μια άμεση σύνδεση με το υπάρχων κοινό και να προσελκύσει νέους, δυνητικούς πελάτες. Αυτή η μέθοδος κοινής χρήσης κάνει τους χρήστες να αισθάνονται ότι έχουν πρόσβαση στο backstage της εταιρείας σας, καθώς μπορούν να αλληλεπιδράσουν άμεσα με το βίντεο μέσω της λειτουργίας των live comments! Χρησιμοποιήστε αυτή τη δυνατότητα για να μοιραστείτε ενημερώσεις, να ανακοινώσετε νέα προϊόντα, να συζητήσετε θέματα που είναι σημαντικά για την εταιρεία σας ή να παρέχετε σεμινάρια για τα προϊόντα σας.

Θέλετε να βελτιώσετε την εικόνα του brand σας και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε τις δυνατότητες του digital marketing!