Hotel Marketing

Ξενοδοχειακές Ιστοσελίδες & Hotel Branding: 3+1 Χρήσιμα Tips

Κατασκευή Ξενοδοχειακών Ιστοσελίδων

Μία δυναμική ξενοδοχειακή ιστοσελίδα μπορεί να είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για τη δημιουργία μιας δυνατής επωνυμίας για τη μετατροπή των επισκεπτών της ιστοσελίδας σε επισκέπτες του ίδιου του ξενοδοχείου, καθώς και για την προσέλκυση πολλαπλών online κρατήσεων.

Η πρόκληση, αλλά και ο σκοπός ενός ξενοδοχειακού ιστότοπου είναι να παρουσιάσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με τον κατάλληλο τρόπο, ώστε να προσεγγίσει το κοινό-στόχο και να επιτρέψει κυρίως μια online κράτηση. Για αυτό και εμείς ετοιμάσαμε 3+1 χρήσιμες συμβουλές για να κεντρίσετε την προσοχή των online επισκεπτών με μία δημιουργική ιστοσελίδα που αντικατοπτρίζει το ξενοδοχειακό σας brand.

Tip #1: Επενδύστε στην ανάπτυξη του εταιρικού σας προφίλ!

Η πλειονότητα των ανεξάρτητων ξενοδοχείων υστερεί έναντι των OTA’s για έναν πολύ απλό λόγο: οι ξενοδοχειακές ιστοσελίδες δεν είναι καλά σχεδιασμένες. Ο μόνος τρόπος για να προσελκύσετε επισκέπτες που παραμένουν στην ιστοσελίδα σας και την εξερευνούν είναι να αναπτύξετε κατάλληλα το brand identity του ξενοδοχείου σας και να το αναδείξετε μέσα από την ιστοσελίδα σας!

Tip #2: Αναδείξτε τα εταιρικά χρώματα και την αισθητική του ξενοδοχείου!

Επιλέξτε σωστά τη χρωματική παλέτα του brand και τα κατάλληλα σχήματα για το λογότυπο, αλλά και τις εμφανίσεις εντός της ιστοσελίδας σας για να διαφοροποιηθείτε στο νου των πελατών! Μην ξεχνάτε πως η χρωματική παλέτα που θα επιλέξετε για τον σχεδιασμό της εταιρικής σας ταυτότητας επηρεάζει άμεσα τις συνειρμικές σκέψεις που θα δημιουργούνται στο νου των πελατών όταν θα βλέπουν το brand σας. Αξιοποιήστε την κατάλληλα!

Κατασκευή Ξενοδοχειακών Ιστοσελίδων

Tip #3: Δημιουργήστε ένα UX/UI design που θα χαραχθεί στη μνήμη των επισκεπτών!

Τι είναι όμως το αποτελεσματικό UX & UI Design; Το User Experience και το User Interface Design ή αλλιώς ο σχεδιασμός διεπαφής χρήστη αποτελεί πρωταρχικό μέλημα κάθε web designer κατά τη διαδικασία του οπτικού και προγραμματιστικού σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας. Και αυτό γιατί οι δύο όροι έχουν άμεση σχέση με την εμπειρία που παίρνει ο χρήστης από την πρώτη του επαφή με ένα site.

Για αυτό, πρέπει να μεριμνήσετε από νωρίς για την διαδικασία πλοήγησης στην ιστοσελίδα σας ώστε να είναι εύκολη και απλή για κάθε επισκέπτη.

Extra Tip : Ξεχωρίστε τις κατάλληλες φωτογραφίες!

Μπορεί να έχετε κλείσει τον καλύτερο φωτογράφο της περιοχής σας, ωστόσο πρέπει να σιγουρευτείτε για τη δουλειά του μέσα από τα προηγούμενα project του! Η εταιρική ιστοσελίδα σας οφείλει να είναι επικεντρωμένη στην ανάδειξη όλων εκείνων των λεπτομερειών που θα προσελκύσουν τους δυνητικούς σας επισκέπτες.

Έχοντας πάντα αυτή τη στρατηγική στο νου, κρατήστε τις καλλιτεχνικές φωτογραφίες για τα social media και επιλέξτε εικόνες και βίντεο με επαγγελματισμό και σύνεση για να αναδείξετε κάθε όψη της ξενοδοχειακής σας μονάδας!

Θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στο ξενοδοχείο σας και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του digital marketing!