Για τη βιομηχανία ξενοδοχείων και φιλοξενίας, η ψηφιακή εποχή υπήρξε τόσο μια ευκαιρία όσο και μια πρόκληση, αναγκάζοντας τις SEO στρατηγικές να αλλάξουν δραματικά προκειμένου το κάθε ξενοδοχείο να γίνει πιο ανταγωνιστικό.
Για να σας βοηθήσουμε στο “χτίσιμο” μιας αποτελεσματικής SEO στρατηγικής για το τουριστικό σας κατάλυμα σας ετοιμάσαμε 5+1 χρήσιμα tips που δεν θέλετε να χάσετε!
Tip #1: Κάντε στοχευμένη έρευνα λέξεων-κλειδιών!
Οι φράσεις και οι λέξεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να βρουν το ξενοδοχείο σας ονομάζονται λέξεις-κλειδιά και είναι αυτές που χρησιμοποιεί ο αλγόριθμος Google για να ταιριάξει τον ιστότοπό σας με την αρχική ερώτηση και να γίνει το τέλειο match!
Tip #2: Βελτιστοποιήστε την ταχύτητα φόρτωσης σελίδας!
Ο χρόνος που μετρά ο αλγόριθμος αναζήτησης για να ανταποκριθεί ο server της ιστοσελίδας σας κατά τη φόρτωση μιας σελίδας αποτελεί το πιο συνηθισμένο, αλλά αμελητέο λάθος που μπορεί να μειώσει την κατάταξή σας. Και αυτό γιατί οι επισκέπτες είναι ανυπόμονοι ή δεν εμπιστεύονται εύκολα ένα site με αργό χρόνο φόρτωσης. Διπλό το κακό, λοιπόν, οπότε φροντίστε να μην το παραβλέψετε!
Tip #3: Προσαρμοστείτε στην τοπική αγορά!
Το Local SEO είναι ίσως από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για να γίνει το ξενοδοχείο σας πιο ορατό σε τοπικό επίπεδο εστιάζοντας σε πιο συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Για παράδειγμα, εάν στοχεύσετε τη φράση λέξεων-κλειδιών “ξενοδοχείο στη Σαντορίνη”, ανταγωνίζεστε σχεδόν 1000 ξενοδοχεία, ενώ εάν συμπεριλάβετε το “ξενοδοχείο στη Σαντορίνη Ακρωτήρι” εκμηδενίζετε ένα μεγάλο μέρος του ανταγωνισμού!

Tip #4: Βεβαιωθείτε για τη δομή της ιστοσελίδας σας!
Μια ισχυρή βάση για τη δομή της ιστοσελίδας περιλαμβάνει τις σελίδες «Αρχική», «Γνωρίστε μας» και «Επικοινωνήστε μαζί μας» καθώς και μια σελίδα για κάθε υπηρεσία που παρέχουμε όπως δωμάτια, δραστηριότητες και φαγητό. Πέρα από αυτόν τον πυρήνα, κάθε επιπλέον σελίδα πρέπει να εξετάζεται προσεκτικά.
Tip #5: Θυμηθείτε να μορφοποιήσετε & να ονομάσετε σωστά τις εικόνες!
Οι εικόνες είναι ο χρυσός του SEO. Για αυτό, υπάρχουν μερικοί τρόποι για να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας. Πριν τις ανεβάσετε στον ιστότοπό σας, βεβαιωθείτε ότι τα ονόματα των αρχείων περιέχουν σχετικές λέξεις-κλειδιά. Αφού προσθέσετε μια εικόνα στον ιστότοπό σας, επεξεργαστείτε το alt-text ώστε να αντικατοπτρίζεται ξανά το θέμα της φωτογραφίας.
Τέλος, φροντίστε να μειώσετε το μέγεθος των εικόνων σας (χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα), κάτι που θα σας βοηθήσει να επιταχύνετε το χρόνο φόρτωσης και να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης.
Extra Tip: Χρησιμοποιήστε τα δωρεάν εργαλεία της Google!
Η Google διαθέτει κάποια δωρεάν εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική SEO σας είναι πλήρως αποτελεσματική. Αυτά περιλαμβάνουν:
- Keyword Planner: Αναζήτηση λέξεων και φράσεων-κλειδιών που σχετίζονται με το ξενοδοχείο σας.
- Search Console: Παρακολούθηση αριθμού κατάταξης στις θέσεις της μηχανής αναζήτησης και προσδιορισμός τυχόν προβλημάτων της ιστοσελίδας.
- My Business: Διαχείριση της διαδικτυακής παρουσίας σε όλη την Google
Θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στο ξενοδοχείο σας και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του digital marketing!