Hotel Marketing

Hotel Photography: 4+1 Tips για ένα αισθητικά όμορφο αποτέλεσμα

hotel-photography-a-istopixida.gr

Μία δυναμική ξενοδοχειακή φωτογράφιση καλεί τον επισκέπτη να βυθιστείτε στο άνετο κρεβάτι, να πιεί ένα κοκτέιλ ή να βουτήξει στο αστραφτερό νερό της πισίνας. Παρόλο που εικόνες υψηλής ποιότητας απαιτούν ένα Χ κεφάλαιο, σίγουρα, όμως, θα επηρεάσουν θετικά την εικόνα του brand σας, το μερίδιο αγοράς και τελικά τα ποσοστά και τα έσοδά σας από τις άμεσες κρατήσεις τις ξενοδοχειακής ιστοσελίδας σας.

Για αυτό σας παροτρύνουμε να δείτε την ξενοδοχειακή φωτογράφιση ως επένδυση που στο μεσοπρόθεσμο διάστημα θα σας βοηθήσει να κερδίσετε και τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες. Συνεχίστε την ανάγνωση για να μάθετε ποια είναι τα 4+1 Tips για ένα αισθητικά όμορφο αποτέλεσμα!

Tip #1: Επιλέξτε τον σωστό φωτογράφο!

Η επιλογή του φωτογράφου είναι το πρώτο και ίσως το πιο σημαντικό βήμα. Ο σωστός φωτογράφος για το δικό σας κατάλυμα δεν τραβά απλώς υπέροχες εικόνες, αλλά έχει σε βάθος γνώση για το πώς τα ξενοδοχεία πρέπει να παρουσιάζονται οπτικά. Ο φωτογράφος που θα επιλέξετε πρέπει να έχει την ικανότητα να συνδυάζει τεχνικές δεξιότητες με το μάτι ενός καλλιτέχνη για να αποτυπώσει το brand σας σε όμορφες εικόνες που όχι μόνο υποστηρίζουν την ιστορία του καταλύματός σας, αλλά καταφέρνουν να προκαλέσουν ισχυρές συναισθηματικές συνδέσεις με τους εν δυνάμει επισκέπτες σας.

Μόλις επιλέξετε σε ποιόν φωτογράφο θα εμπιστευτείτε το project σας, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μια λεπτομερής ενημέρωση. Αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει σαφή στοχοθέτηση, για ποιό λόγο, δηλαδή, γίνεται το Photoshooting, τις αξίες του brand, την αγορά – στόχο, τη λεπτομερή λίστα λήψεων, το χρονοδιάγραμμα και την πιθανή χρήση μοντέλων. Για lifestyle λήψεις, ίσως χρειαστεί να προσλάβετε έναν στυλίστα. Όχι μόνο για να δώσει το απαραίτητο στυλ στα μοντέλα σας, αλλά και να συμβουλεύει και να οργανώνει το στυλ κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης. Ο φωτογράφος μπορεί συχνά να το κανονίσει για εσάς, καθώς συνεργάζονται με διάφορους στυλίστες, ανάλογα με τον στόχο του κάθε photoshooting.

Tip #2: Προετοιμάστε τη λίστα των λήψεων!

Η ενδελεχής προετοιμασία είναι το κλειδί για την επίτευξη λήψεων υψηλής ποιότητας και την ομαλή διαδικασία του photoshooting. Μια λεπτομερής λίστα λήψεων θα βοηθήσει τον φωτογράφο να κατανοήσει πλήρως τις επιθυμίες και τις απαιτήσεις σας. Σας επιτρέπει επίσης να προγραμματίσετε τη διαδικασία λήψης και να ενημερώσετε όλους τους εμπλεκόμενους για τις απαιτήσεις που τυχόν έχετε.

Σε αυτή τη λίστα υποδεικνύετε τις απαιτήσεις σας, όπως τα σημεία που θα θέλατε να φωτογραφίσετε, είτε πρόκειται για λήψεις φαγητού ή/και lifestyle, λήψεις ευρείας γωνίας θέασης ή λεπτομερειών, λήψεις ημέρας ή νύχτας, τον αριθμό λήψεων κ.λπ. Συζητήστε αυτήν τη λίστα με τον φωτογράφο πριν από τη λήψη για να δείτε πόσα διαφορετικά σενάρια λήψης θα χρειαστείτε για το κατάλυμά σας!

Αφού έχετε καταλήξει στη λίστα λήψεων μαζί με τον φωτογράφο, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πλάνο λήψης. Αυτό το σχέδιο θα αναφέρει λεπτομερώς την τοποθεσία και το χρόνο κάθε λήψης. Μοιραστείτε αυτό το σχέδιο με όλο το εμπλεκόμενο προσωπικό για να προετοιμάσετε τις διάφορες περιοχές εγκαίρως με τα απαραίτητα στηρίγματα, προσωπικό ή μοντέλα και να προβλέψετε πιθανά προβλήματα υλικοτεχνικής υποστήριξης.

Tip #3: Πριν το Photoshooting!

Πρέπει να διασφαλίσετε ότι όλοι οι χώροι και τα δωμάτια που χρησιμοποιούνται για τη φωτογράφιση είναι καθαροί, τακτοποιημένοι και αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα της μάρκας σας. Μερικές γενικές συμβουλές που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την προετοιμασία για τη φωτογράφηση:

  • Ελέγξτε όλους τους χώρους εκ των προτέρων για πιθανά ζητήματα συντήρησης, για να τα διορθώσετε εγκαίρως. Για παράδειγμα, για εξωτερική λήψη τη νύχτα, ο εξωτερικός φωτισμός του ξενοδοχείου (και όπου συμπεριλαμβάνεται ο εσωτερικός χώρος) πρέπει να λειτουργεί στο 100%.
  • Επιλέξτε τα κατάλληλα props εκ των προτέρων και ετοιμάστε τα εγκαίρως.
  • Βεβαιωθείτε ότι ένα άτομο που εκπροσωπεί το ξενοδοχείο είναι διαθέσιμο καθ ‘όλη τη διάρκεια της φωτογράφισης για την απαραίτητη επικοινωνία με τον φωτογράφο και λήψη αποφάσεων επί τόπου. Αυτό το άτομο θα μπορούσε να είναι ο brand manager ή ένα μέλος του τμήματος Marketing.
  • Αφαιρέστε περιττά αντικείμενα, όπως ξεπερασμένες εφημερίδες, τεχνολογία, υπερβολική διακόσμηση και κάθε άλλο στοιχείο που δεν χρειάζεται.
  • Βεβαιωθείτε ότι όλοι οι χώροι και τα προϊόντα είναι πεντακάθαρα. Δώστε προσοχή σε τραπέζια, επιφάνειες, δάπεδα, σεντόνια, κουρτίνες, μαξιλάρια, λινά, ασημικά και γυάλινα σκεύη.
hotel-photography-b-istopixida.gr

Tip #4: Φωτογράφιση Εσωτερικών Χώρων!

Έρευνες δείχνουν ότι οι φωτογραφίες με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στους επισκέπτες της ιστοσελίδας είναι αυτές των εσωτερικών χώρων και πιο συγκεκριμένα τα υπνοδωμάτια με θέα. Προκαλούν θετικά συναισθήματα και καλούν τους επισκέπτες να δουν τον εαυτό τους στο μελλοντικό τους ταξίδι. Ακολουθούν ορισμένα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν φωτογραφίζετε το εσωτερικό του ξενοδοχείου σας:

  • Φροντίστε να συμπεριλάβετε όλους τους βασικούς εσωτερικούς χώρους: αυτοί θα μπορούσαν να είναι το λόμπι σας, τα μπαρ, τα εστιατόρια, το σαλόνι, το γυμναστήριο, το σπα και πολλά άλλα.
  • Τα δωμάτια πρέπει να καθαρίζονται (ξανά) λίγο πριν από τη φωτογράφιση.
  • Συμπεριλάβετε όλα τα σημεία του δωματίου όπως ντουλάπες και μπάνια λόγω του λειτουργικού τους ρόλου.

Κατά τη λήψη εξωτερικών φωτογραφιών, πρέπει να λάβετε υπόψη τα ακόλουθα σημεία:

  • Δοκιμάστε να τραβήξετε μέρα και νύχτα για να αποτυπώσετε μια διαφορετική αίσθηση και ατμόσφαιρα! Οι φωτογραφίες της ημέρας απεικονίζουν καθαρά το τοπίο σας, ενώ οι νυχτερινές φωτογραφίες δημιουργούν συνήθως μια πιο εκλεπτυσμένη, ζεστή ατμόσφαιρα.
  • Συμπεριλάβετε τη γύρω περιοχή για να προωθήσετε τον προορισμό και την τοποθεσία σας.
  • Αφαιρέστε αντικείμενα που δεν προσθέτουν αξία στις φωτογραφίες σας, όπως οχήματα, τασάκια και κάδους απορριμμάτων.

Extra Tip #5: Φωτογράφιση Φαγητών & Ποτών!

Μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την προετοιμασία φωτογραφίας τροφίμων και ποτών:

  • Αποφασίστε για το θέμα και την περίσταση που θέλετε να παρουσιάσετε πριν δημιουργήσετε μια λίστα λήψεων, ξεχωριστή από αυτή της ξενοδοχειακής φωτογράφισης. Θα μπορούσε να είναι το πρωινό της υπηρεσίας δωματίου, η εξαιρετική εμπειρία φαγητού, κλπ.
  • Επικοινωνήστε με τους σεφ για να βεβαιωθείτε ότι θα έχουν τον απαραίτητο χρόνο για να προετοιμάσουν τα πιάτα που τους ζητάτε.
  • Χρησιμοποιήστε φρέσκο φαγητό, με πολύχρωμα συστατικά και διαφορετικές υφές
  • Συμπεριλάβετε το προσωπικό σας για να προσθέσετε μια ανθρώπινη πινελιά και την πτυχή της υπηρεσίας. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να απεικονίσετε το αίσθημα φιλοξενίας και ανθρώπινης ζεστασιάς στο ξενοδοχειακό σας brand.

Η προώθηση του ξενοδοχειακού brand σας μέσα από μία δυναμική φωτογράφηση έχει γίνει ακόμη πιο σημαντική τα τελευταία χρόνια. Οι συμβουλές που αναφέρονται παραπάνω είναι μερικές μόνο πτυχές για το τι πρέπει να λάβετε υπόψη όταν προετοιμάζεστε για τις νέες λήψεις του ξενοδοχείου σας.

Για μια πλήρη επισκόπηση του εσωτερικού, εξωτερικού χώρου, φωτογραφίας τροφίμων και ποτών και lifestyle, καθώς και περισσότερες συμβουλές για το πώς να επιλέξετε τον σωστό φωτογράφο και τις λίστες ελέγχου για την επόμενη λήψη, επικοινωνήστε μαζί μας για δωρεάν 30’ συμβουλευτικής εδώ.