Facebook Ads

Facebook Ads στον Εικονικό Κόσμο

Facebook Ads στον Εικονικό Κόσμο

Το Facebook βλέπει το VR ως το επόμενο στάδιο στην κοινωνική διασύνδεση, παρέχοντας πιο συναρπαστικούς, ελκυστικούς τρόπους για τους χρήστες να παραμείνουν online και να συμμετάσχουν σε ένα πλήρως εξομοιωμένο περιβάλλον.

Ωστόσο, για να βοηθήσει στην ανάπτυξη των εικονικών κόσμων, η Facebook δημιούργησε μία ξεκάθαρη στρατηγική για monetization ή αλλιώς για δημιουργία εσόδων! Διαβάστε παρακάτω ποιά είναι τα πιθανά βήματα του τεράστιου κολοσσού και πως αυτά θα αλλάξουν τις διαφημιστικές στρατηγικές κάθε επιχείρησης!

Βήμα #1: Καινούργια Πλατφόρμα Διαφημιστικών Καμπανιών

Η δημιουργία αυτής της νέας πλατφόρμας που θα χρειαστεί η Facebook ώστε να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν καμπάνιες για Virtual Worlds απαιτεί σημαντικές επενδύσεις. Για αυτό, η Facebook έχει ήδη ξεκινήσει την έρευνα για τις υπάρχουσες διαφημίσεις σε κόσμους VR και τώρα προχωρά σε ζωντανές δοκιμές καμπανιών περιορισμένης χωρητικότητας.

Βήμα #2: Μείωση του Κόστους ενός VR Headset

Ο πρωταρχικός στόχος των Facebook Reality Labs (FRL) είναι να φέρουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους στο VR, να προωθήσουν την εμπειρία των καταναλωτών και να σημειώσουν πρόοδο στις μακροπρόθεσμες πρωτοβουλίες επαυξημένης πραγματικότητας. Έπειτα, η έρευνα για νέους τρόπους παραγωγής εσόδων ποτέ δεν σταματά, καθώς αποτελεί βασικό παράγοντα για να διασφαλίσουν την αυτοσυντήρηση της πλατφόρμας που μπορεί να υποστηρίξει μια ποικιλία επιχειρηματικών μοντέλων που ξεκλειδώνουν νέους τύπους περιεχομένου και κοινού.

Με την οικοδόμηση ενός οικοσυστήματος διαφημίσεων σε αυτό το πρώιμο στάδιο, η Oculus, μία από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες VR headsets και θυγατρική της Facebook, μπορεί να συμβάλει στη μείωση του κόστους ενός VR headset προκειμένου να διευκολυνθεί η ευρύτερη υιοθέτηση και προώθηση της VR τεχνολογίας.

Βήμα #3: Προσέλκυση Επενδυτών & Διαφημιζόμενων

Δεν είναι κρυφό πως οι πωλήσεις VR γνώρισαν τεράστια άνοδο τους τελευταίους μήνες λόγω της πανδημίας! Με περίπου 2 εκατομμύρια Quest 2 headsets να πουλήθηκαν το πρώτο τρίμηνο τις φετινής χρονιάς, οι προβλέψεις δείχνουν ότι η Facebook μέσω της Oculus έχει ήδη πουλήσει περίπου 5 εκατομμύρια συσκευές! Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ενημέρωση, η κατηγορία «Άλλα έσοδα» της Facebook, η οποία αποτελείται κυρίως από πωλήσεις των VR headsets της Oculus, αυξήθηκε κατά 146% σε ετήσια βάση!! Και όλη αυτή η αύξηση των ενεργών Headsets αποτελεί το κλειδί για την προσέλκυση διαφημιζόμενων, αλλά και επενδυτών.

Αυτή τη στιγμή, ωστόσο, αυτό είναι μόνο ένα πειραματικό τεστ, με τη Facebook να προσπαθεί να συγκεντρώσει όλο και περισσότερα σχόλια από προγραμματιστές και από την κοινότητα, ενώ αναφέρουν ότι σύντομα θα δoθούν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πότε οι διαφημίσεις θα γίνουν ευρύτερα διαθέσιμες στην πλατφόρμα Oculus, καθώς και οδηγίες για επιχειρήσεις και προγραμματιστές που ενδιαφέρονται για διαφημίσεις στην Oculus.

Θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του digital marketing!