Social Media

Clubhouse: 10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις

Ίσως έχετε ακούσει για το Clubhouse εδώ και κάποιο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, οι πιθανότητες να έχετε πρόσκληση για να μπείτε στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο είναι… ελάχιστες.

Το νέο αυτό κοινωνικό μέσο έχει δημιουργήσει τη φήμη του, εν μέρει, χάρη στην αποκλειστικότητά του. Για να μπορέσετε να το κατεβάσετε πρέπει να εξασφαλίσετε μια πρόσκληση, αν και αυτό θα αλλάξει σύντομα σύμφωνα με τους developers. Τι είναι, όμως, το Clubhouse;

Εν συντομία, το Clubhouse είναι μια εφαρμογή που βασίζεται στην ηχητική συνομιλία. Η εταιρεία που το ανέπτυξε το περιγράφει ως ένας νέος τύπος κοινωνικού δικτύου που βασίζεται στη φωνή και επιτρέπει στους ανθρώπους να μιλούν οπουδήποτε και αν βρίσκονται, να λένε ιστορίες, να αναπτύσσουν ιδέες, να εμβαθύνουν τις φιλίες και να συναντούν ενδιαφέροντα νέα άτομα σε όλο τον κόσμο.

Ουσιαστικά, μπορείτε να πλοηγηθείτε σε διαφορετικές συνομιλίες, με διαφορετικά θέματα. Κάτι παρόμοιο, δηλαδή, με ένα live podcast ή μία ραδιοφωνική εκπομπή στο οποίο μπορείτε είτε απλά να ακούσετε ή να συμμετάσχετε κιόλας. Φανταστείτε ένα κοκτέιλ πάρτι ή clubhouse, εξού και το όνομα! Ας δούμε, όμως, κάποια από τα βασικότερα στατιστικά του Clubhouse σε αυτό το ένα έτος λειτουργίας του.

Το Clubhouse:

  • Έχει περίπου 10 εκατομμύρια εβδομαδιαίους ενεργούς χρήστες, από 600.000 τον Δεκέμβριο του 2020.
  • Η αξία του εκτιμάται στο $1 δισ., σε σχέση με τα $100 εκατ. τον Μάιο του 2020.
  • Έχει συγκεντρώσει πάνω από $10 εκατ. μέχρι σήμερα.
  • Πάνω από 180 οργανισμοί και επιχειρηματίες έχουν επενδύσει μέχρι σήμερα στο Clubhouse.
  • Με την αποτίμησή του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, το Clubhouse είναι πλέον ένα Unicorn startup, όπως και οι Uber και AirBnb.
  • Βρίσκεται στην κατάταξη #8 στο App Store στην κατηγορία “Social Networking”.
  • Ετοιμάζεται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο Android κοινό, ενώ μέχρι στιγμής λειτουργεί εξ ολοκλήρου σε iOS.
  • Έχει μόνο 9 υπαλλήλους.
  • Δημιούργησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα για influencers με ονομασία Creator Pilot Program.
  • Και όλα αυτά μέσα σε ένα χρόνο από το λανσάρισμα της πρώτης έκδοσης (Απρίλιος 2020).
Και όπως συμβαίνει με οποιοδήποτε κοινωνικό μέσο, το Clubhouse δεν εγγυάται την επιτυχία στους επιχειρηματικούς σας στόχους, αλλά μπορεί να είναι ένα πολύτιμο εργαλείο εάν το χρησιμοποιήσετε με σύνεση. Εάν καταφέρετε να εξασφαλίσετε μια πρόσκληση, τώρα είναι η ώρα να πειραματιστείτε με μια πλατφόρμα που μπορεί να σας συνδέσει με άτομα παρόμοιων ενδιαφερόντων και να εξασφαλίσετε νέους, δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή σας.

Δημιουργήστε το Clubhouse προφίλ σας ή συνδεθείτε αυτόματα με τον λογαριασμό σας στο Instagram ή στο Twitter, ξεκινήστε ένα Room ή δημιουργήστε ένα Event και είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε τον κόσμο του Clubhouse!

Θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του digital marketing!