e-Commerce

Abandoned Cart & Remarketing: 2+1 Άμεσες Λύσεις

Abandoned Cart & Remarketing Retargeting Ads - Istopixida.gr

Με πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το WooCommerce, γίνεται όλο και πιο εύκολο για τις επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν online. Αλλά η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος έχει αυξήσει και τον αριθμό των προκλήσεων που πρέπει να ξεπεράσει ένας καταστηματάρχης από την αναγνωρισιμότητα της μάρκας έως την απόκτηση, την αφοσίωση και τη διατήρηση των πελατών του. Μια πρόκληση που φαίνεται να γίνεται όλο και πιο σκληρή κάθε χρόνο – το Abandoned Cart ή αλλιώς το “Εγκαταλειμμένο Καλάθι”.

Τι είναι, όμως, το Abandoned Cart?

Η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών γίνεται τη στιγμή που ο δυνητικός αγοραστής αφού έχει επισκεφθεί το κατάστημά σας, έχει περιηγηθεί στα προϊόντα που πουλάτε, έχει προσθέσει μερικά στο καλάθι του, ωστόσο δεν συνεχίζει τη διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς και έχει “αφήσει” γεμάτο το καλάθι του. Ούτε τα αφαιρεί, αλλά ούτε και τα προσθέτει στη Λίστα Επιθυμιών του – απλά τα αφήνει εκεί

Σύμφωνα με μια άλλη μελέτη του Ινστιτούτου Baymard, η εγκατάλειψη του καλαθιού είναι αρκετά συνηθισμένη σε ολόκληρο τον κλάδο του λιανεμπορίου. Στην πραγματικότητα, συνήθως κυμαίνεται μεταξύ 60% έως 80%!

Για παράδειγμα, εάν το κατάστημά σας αντιμετωπίζει πολύ υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού, αυτό σημαίνει ότι χάνετε το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών σας. Υποδεικνύει πως πρέπει να βελτιστοποιήσετε την προσέγγισή σας για την απόκτηση πελατών, ξεκινώντας από αυτούς που καταφτάνουν στον ιστότοπό σας έως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι τους.

Πως μπορείτε να καταπολεμήσετε αυτό το αναγκαίο κακό;

Σας ετοιμάσαμε 2+1 τρόπους για να μπορέσετε να επαναφέρετε όλες αυτές τις χαμένες πωλήσεις!

Remarketing στα Social Media

Οι περισσότεροι από τους δυνητικούς σας αγοραστές έχουν ενεργούς λογαριασμούς σε τουλάχιστον δύο πλατφόρμες κοινωνικών μέσων είτε για προσωπικούς ή και επαγγελματικούς σκοπούς. Αξιοποιήστε τις διαφημίσεις στα δύο πιο γνωστά social media, το Facebook και το Instagram, για να επαναστοχεύσετε στο κοινό που άφησε το καλάθι του γεμάτο με έξυπνες διαφημίσεις που τους υπενθυμίζουν για τις προσφορές σας!

Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε ένα Call to Action με εκπτωτικό κουπόνι, ενεργό για μικρό χρονικό διάστημα ώστε να τους κάνετε να καταλάβουν πως αυτή την προσφορά δεν πρέπει να τη χάσουν!!

Καμπάνιες Email Marketing με στόχο την ανάκτηση

Αντίστοιχα, εάν ο αγοραστής έχει εγγραφεί στο Newsletter σας ή μοιραστεί τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του μαζί σας, μην ξεχάσετε να τον ενημερώσετε για το εγκαταλελειμμένο καλάθι που άφησε στο E-Shop σας με μία email καμπάνια για Abandoned Cart! Το πρώτο μέιλ για την ανάκτησης καλαθιού θα πρέπει να σταλεί το πολύ 24 ώρες μετά την εγκατάλειψη του καλαθιού, καθώς επίσης να στείλετε τουλάχιστον δύο ακόμη μέιλς σε απόσταση δύο έως τριών ημερών!

Ειδοποιήσεις Push μέσω Διαδικτύου

Ένα αποτελεσματικό κανάλι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τους online αγοραστές είναι οι ειδοποιήσεις push εμφανίζονται, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν. Διευκολύνουν τους αγοραστές να επιλέξουν εάν θέλουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις από το κατάστημά σας σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να μοιράζονται τη διεύθυνση email τους μαζί σας. Λόγω της άμεσης παράδοσής τους, αυτά τα μηνύματα ώθησης είναι δύσκολο να τα παραβλέψει το κοινό!

Θέλετε να βελτιώσετε την εικόνα του brand σας και δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε; Η Istopixida.gr προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε είδους επιχείρηση! Επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του digital marketing!